Ook online eten verkopen met je restaurant

online je restaurant verkopen

Het starten van een online gedeelte voor je bedrijf is een zeer krachtig en inspirerend idee. Elke zakelijke eigenaar of manager is het ermee eens dat zijn bedrijf iets online moet doen en om online te gaan op een of andere manier. Maar als het gaat om het omschrijven van wat ‘online op een of andere manier’ betekent, verliezen de meeste horeca ondernemers zich in het bos van IT-terminologie en theoretische online concepten.

We hebben besloten om een ​​beetje licht te werpen over deze kwestie. Hier proberen we antwoord te geven op hoofdvraagstukken die uitleggen wat online is zodat een restaurantmanager kan overwegen of hij ooit een online component voor zijn bedrijf uitwerkt. Ok, je hoeft niet gelijk achteraf betalen met Afterpay aan te bieden zoals de e-commerce business doet, maar je kunt wel stapsgewijs uitbreiden en het de online klant steeds gemakkelijker maken.

We maken het gemakkelijk en ik leg alles uit wat u stap-voor-stap moet weten. Nadat u al deze inhoud hebt gelezen, kunt u uw online presence vergroten, weten hoe u uw klantenbasis en de frequentie van het bestellen via online verkoop kunt verdubbelen en op zijn minst bestel je in ieder geval online eten voor jou en je vrienden.

met afterpay je eten kopen

Hoe te gaan verkopen aan meer klanten dan die aan de tafels zitten? We gaan uit vanuit de veronderstelling dat u al een restaurantbedrijf heeft die al op een fysieke locatie staat. Als dat zo is, moet u met een stukje tegelijk in de online ruimte uitbreiden. Het punt is: begin makkelijk, begin klein.

Begin met het uitbreiden van uw tafelgerechten met een aantal afhaal varianten. In principe doe je alles wat je al eerder hebt gedaan, maar je zet ook een snelle bestellingbank op en verpakt het eten zodat de klant het mee kan nemen.

Terug naar de basics – ben je er echt klaar voor? Ben je echt klaar om te gaan verkopen aan meer klanten dan je vandaag doet?

Waarom uw restaurant een online aanwezigheid nodig heeft

Ontdek de nieuwe kansen om een ​​online aanwezigheid voor uw restaurant te hebben. Wat zijn de voordelen van online eten bestellen? De online bestel markt is de afgelopen jaren snel gegroeid en zal dit blijven doen. Dit omdat mensen steeds meer van gemak houden.

Hoe te beginnen met online verkopen

Het eerst proberen van een simpele afhaaldienst zou een effectieve manier bieden om een ​​volwaardige take-away business te configureren zonder vanaf het begin al te veel te investeren en te riskeren. Er zijn veel dingen zoals menu-items, prijs per verpakking en het optimaliseren van het koken tussen de gasten en de afhaal klanten die je eerst goed uit moet zien te werken. Door het eerst klein te proberen kun je niet teveel in de soep laten lopen (woordgrap zo bedoeld).

Maar als je veelbelovende resultaten ziet voor je take-out bedrijf, wacht niet! Stel een website zo snel mogelijk op en laat mensen online ook bestellen. Vermijd dat ze in de wacht komen te staan, omdat dit een negatief oordeel over uw restaurant op kan wekken.

Wachtende mensen zijn gefrustreerd, sommigen zijn zelfs luidruchtig en zij zullen ook te zien zijn door de dinerende gasten, dan kan het dus ook je huidige bedrijf schaden. Klanttevredenheid kan een nieuwe zakelijke uitstap maken of breken.

Hoe moet je een restaurant website te bouwen die verkoopt

De complete gids voor het bouwen van een restaurant website die u helpt om uw bedrijf te laten groeien. Hoe te beginnen met sociale netwerken. Vind het leuk of niet, je bestaat niet als je niet op sociale media bent. En hoe maak je je klaar voor online bestellingen? Ontdek hoe online bestellen werkt en wat u nodig heeft om het ook aan te bieden.

Stap voor stap, visuele tutorials over hoe u de online bestelknopcode kunt toevoegen en aanpassen. Hoe kunt u uw eerste online bestellen klanten krijgen? Het komt er allemaal op neer om mensen te laten weten dat je dit nu doet.

In feite ben je zelfs gelukkiger om aan een online interactie deel te nemen. Werkelijk. Vertrouwen in uw klanten opbouwen, dat als ze online van u willen bestellen, iemand er echt van zou willen zorgen. Een simpele kop als “Alle online bestellingen worden handmatig door ons bevestigd! Ontdek in real-time wanneer je eten klaar is! “Kan wonderen doen voor je aanvankelijke conversiepercentage.

Hoe vertel je je klanten over online bestellen? Snelle en eenvoudige ideeën over hoe u uw klanten laat weten dat u online bestellingen neemt. Hoe te beginnen met leveringen, dat is ook nog zo’n ding. Hoe is uw afhaal bedrijf de laatste tijd? Als je al de juiste dingen voor je take-away hebt gedaan, maar je ziet gewoon geen andere manier om nog verder te groeien … Nou, misschien is het tijd om te overwegen om ook een leveringsbedrijf te doen.

Hoe u uw eerste bezorgorders ontvangt. Ja, het vinden van bezorgers en het beheren van hen is moeilijk … Maar je bent er nog niet. Begin makkelijk, begin klein. Hoe haal je meer klanten online binnen voor bezorging of afhalen?

Nu is het tijd om goed gebruik te maken van je in aanmerking komende telefoonlijst van klanten. Als u de afgelopen jaren telefonische bestellingen heeft genomen voor de levering, is de kans op deze marketing-ready-lijst groot. Zo niet … dan is het beter om direct naar sommige betaald berichten van Facebook te springen.

Hoe kun je ook SMS marketing doen? SMS is een effectieve manier om met je klanten te praten. Leer hoe u het doet met behulp van een standaard telefoon. Hoe kunt u Facebook-berichten versterken? Leer hoe u berichten verhoogt om het bereik op Facebook te vergroten.

Hoe mailmarketing met MailChimp te doen? Stuur massa-e-mails met MailChimp, zonder een IT-specialist. Stap voor stap zelfstudie is beschikbaar op hun site. Hoe nieuwe klanten online bestellen, dat is iets wat je grondig zult moeten leren.

Als u al een pick-up- en leveringsbedrijf heeft, doe u een vrij goed stukje van uw zaken online, maar u voelt dat u op een plateau gaat in termen van omzetgroei, dan is het waarschijnlijk de juiste tijd om het spel te verplaatsen naar de internet wereld.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *