Manieren om je restaurant te promoten

Draag je steentje bij met goede promotie

Als u op zoek bent naar een paar effectieve manieren om uw restaurant te promoten, zijn de methoden even eindeloos als uw eigen creativiteit en middelen.

Vooral met betaalde vormen van marketing, wees op je hoede van wat je koopt. Tv, radio, postkaarten of coupons, je moet er altijd voor voor zorgen dat je je uitgaven tegen de inkomsten afzet. Dit type marketing vereist testen en constant tweaking om je spreekwoordelijke ‘bang voor je geld’ te krijgen.

Dan is er mijn favoriete vorm, de tweede vorm van marketing. Het is zeer persoonlijk, en terwijl het werk vergt, kan het een blijvende indruk achterlaten, die een sterk potentieel heeft om permanente mond-tot-mondreclame te genereren.

 

De gratis Restaurant Marketing

Het goede van gratis marketing is dat het GRATIS is. Het is ook erg intensief, meestal niet zeer gericht, en heeft over het algemeen een zeer lage effectiviteit. Het is echter gratis, dus als de budgetten strak zijn, hebben we de neiging om meer tijd door te brengen in deze categorie.

Gratis marketing omvat sociale media, community “throw away” papers en je storefront. Ja, je kunt je raam als marketingmiddel gebruiken. Je krijgt het wel door.

Het gebruik van afzetmogelijkheden, zoals sociale media of het schrijven van blogberichten voor uw website, kost u niet meer geld nu direct, dus we noemen het gratis. Echter, deze inspanningen kosten tijd en die tijd moet een rendement hebben. Voor een goed rendement kun je ook manieren vinden om je restaurant in de zoekmachines vindbaar te maken.

U hoeft mogelijk geen geld te betalen, maar u moet tijd investeren. Uiteindelijk kan gratis marketing verloren gaan aan een weggegooide hoeveelheid tijd. Dat betekent dat u misschien niet uw tijd op het juiste richt, en dat kan een verspilling van tijd zijn.

Restaurant Promotie waar je voor betaalt

De vele tips voor restaurant promotie bij articles.bplans waar ze ook nog veel uiteenzetten. Betaalde marketing is precies het tegenovergestelde. Het duurt meestal heel weinig tijd en is zeer doelgericht, maar het kost je geld.

Sommigen zien het als waardevolder, aangezien u het potentieel hebt om direct uw doelgroep aan te spreken, maar als u weinig geld hebt, is dit misschien geen optie. Zelfs als u niet moet beknibbelen, is betaalde marketing misschien niet uw beste optie.

Advertenties in kranten moeten in de betreffende secties worden geplaatst en advertenties op de radio moeten meerdere vertoningen hebben voor potentiële klanten om uw naam op te merken.

Het sponsoren van bepaalde lokale programma’s op tv kan een goed idee zijn en in grote stedelijke markten kunnen de kosten onbeperkt zijn om een ​​goede plek te krijgen die geproduceerd en geplaatst wordt.

 

Gemeenschaps- / partnerschapsmarketing duurt tijd om op te bouwen en er zijn enkele gerelateerde kosten, zoals uw beperkte tijdsbesteding, maar voor mij is er geen betere vorm van marketing wanneer het gaat om een ​​ROI die blijvend is en de kosten waard is.

Sommige methoden passen beter bij uw restaurant dan anderen, maar als ik nieuwe marketingstrategieën voor klanten ontwikkel, begin ik door te kijken naar de 3 categorieën waar alle marketing in valt.

Terwijl ze allemaal extreem effectief zijn, zal een van deze vormen van restaurant marketing voelen als een betere pasvorm voor uw vestiging. Laten we eens kijken naar de verschillende categorieën en redenen waarom een ​​methode beter kan werken dan een andere.

Om te zien wat andere restaurants met hun marketingplan en budget in 2017 doen, download dan het Restaurant Succes in 2017 Industry Report voor inzicht in sociale media, reclame en technologische trends. Dat is een super inzage in de trends en een echte aanrader.

 

 

Je bent misschien niet een uitgaande persoon en je zou je het meest comfortabel kunnen voelen in de dagelijkse molen van het toezicht op je personeel en het beheer van je restaurant, maar iemand moet in de gemeenschap zijn als een vertegenwoordiger van je restaurant.

Om een community partnership te ontwikkelen, kan het nodig zijn om uit uw comfort zone te stappen, maar het opent hele nieuwe kansen en winstgevendheid.

restaurant marketing die je gelijk kunt doen

Het is ook gewoon goed en is het juiste om te doen. Restaurants die waarde toevoegen aan hun gemeenschap en de tijd nemen om te zitten met zakenleiders voor een maaltijd op uw plaats, krijgen resultaten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *